.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ شهرداري قائمشهر به خبر شمال نيوز

در پی درج خبری با عنوان "بي توجهي شهرداري قائم شهر به مصوبه دولت" در سایت شمال نیوز ،جوابيه اي از طرف شهردار قائمشهر ارسال گرديد به شرح ذيل مي باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قائم شهر، شهردار قائم شهر گفت: در سال 88 و سه ماهه اول سال جاری، برای 300واحد مسکونی مسکن مهر در قائم شهر پروانه ساختمانی صادر شده است.
مهندس صالح زاده با بیان اینکه مسکن مهر به عنوان یکی از دغدغه های مهم دولت در یاری رساندن و کمک به قشر مستضعف جامعه، از دغدغه های جدی شهرداری قائم شهر نیز به شمار می رود، افزود: این دغدغه هر مسئولی در دولت خدمتگزار است که نسبت به رفع نیازهای مردم توجه ویژه ای داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون تمامی موارد مربوط به مسکن مهر که با مراجعه افراد حقیقی و حقوقی صورت گرفته ، تمامی به صورت موردی در شهرداری بررسی شده است، اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از پرونده های مسکن مهر در شهرداری قائم شهر بی پاسخ نمانده است.
شهردار قائم شهر با انتقاد از نحوه بیان رییس اداره تعاون شهرستان قائم شهر از عملکرد شهرداری قائم شهر یادآور شد: فردی که این چنین پیگیر اجرای مصوبه دولت است تاکنون حتی یک مورد برای تسریع در روند اجرای این مصوبه به شهرداری که بخشی از اجرای این مصوبه توسط آن صورت می گیرد، مراجعه نکرده و حتی درخواست تشکیل جلسه در این خصوص را نداشته است.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری قائم شهر با جدیدت و به عنوان یک وظیفه اداری و انسانی پیگیر رفع مشکلات مردم در زمینه های مختلف به خصوص مسکن مهر است، خاطرنشان کرد: شهرداری قائم شهر در سال 88 و سه ماهه اول سال جاری، برای 300واحد مسکونی مسکن مهر در قائم شهر پروانه ساختمانی صادر کرده است.
شهردار قائم شهر با تاکید بر اینکه این شهرداری ابتدای اجرای طرح مسکن مهر پس ا ز اعمال تخفیف تکلیف شده از سوی دولت یک میلیارد و 255 میلیون و 440هزار ریال از سازمان مسکن و شهرسازی مطالبه دارد، افزود: با اعمال تخفیف برای هر واحد مسکن مهر تا سقف 5هزار ریال لحاظ کرده است که به میزان نصف مبلغ ذکر شده در مصوبه دولت است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 32هزار و 347 مترمربع پروانه ساختمانی صادر شده است، ادامه داد: این میزان برای 259 واحد و 36 مورد اعمال شده است.
وی با اعلام اینکه همچنین در سال 89 ، نیز 10فقره پروانه به متراژ شش هزار و 803 مترمربع و 45 واحد مسکونی مسکم مهر دریافت کرده اند، گفت: برای این واحدها 201میلیون و 70ریال تخفیف از سوی شهرداری قائم شهر اعمال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1389
شهرداری محترم در خصوص نقشه های چند هزار متری آخر اسفند 88 توضیح دهند چونکه یکی از مسئولین سابق شهرداری که همیشه بر طبل عدالت میکوبید به امضاء آن نقشه ها و تایید آن در چند دقیقه معترض بوده که از ناحیه شهردار جوان مورد تهدید قرار گرفت و در چرخش 180 درجه ای از اعتراض خود منصرف شد لطفا اطلاع رسانی کنید.
الهه 11 اسفند 1389
با سلام.لطفا اين حرف مرا به گوش شهردار محترم برسانيد.زميني به مساحت 132متر داريم ولي اجازه ساخت فقط 66متر از آن را به ماداده اند.ولي چون تقاضاي وام مسكن مهر را داريم (مسكن مهر به پروانه ساخت بالاتر از 75متر وام ميدهد)نميتوانيم وام بگيريم.در صورتيكه توان مالي براي ساختن خانه را نداريم.خواهشمنديم كمكمان كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.402 seconds.